הכנסתי את הקוד החדש
לחצתי רישום והוא כתב שחידוש הרשיון עבר בהצלחה
כשלחצתי שמור הוא כתב שגיאה בשמירת הגדרות התוכנה
מה עושים
המשתמש מוגדר כמנהל
י
Latest posts made by יחיאל פאקר
-
RE: חידוש רישיוןposted in תמיכה ושאלות
-
RE: תוקף רשיון פגposted in תמיכה ושאלות
@israel ניסיתי החשבון מוגדר כמנהל ועדיין הוא כותב שגיאה בשמירת ההגדרות
-
RE: תוקף רשיון פגposted in תמיכה ושאלות
@bbn הכנסתי את הקוד שקיבלתי עשיתי רישום הוא כתב שהרישום הצליח ותוקף הרישיון בעוד כ7 חודשים אבל כשבאתי לשמור לא הצלחתי