התקנתי עם חיבור לאינטרנט, אחרי ההתקנה ניסיתי לפתוח הגדרות עמדה ביקש סיסמא עשיתי 1234 ואין תגובה
אשמח לעזרה
ש
Latest posts made by שמואל
-
RE: תקלה בהתקנהposted in תמיכה ושאלות
-
תשלום רק על הדפסותposted in תמיכה ושאלות
שלום
יש אפשרות להתקין את התוכנה, השימוש יהיה חופשי ורק ההדפסות בתשלום?
תודה מראש