@ישעיהו אמר בקובץ להסרת התוכנה:
@bbn אמר בקובץ להסרת התוכנה
אחרי זה
כנס למנהל המשימות ואז לשירותים ותפסיק את השירות הזה:KioskToraniServiceהתוכנה חסמה לי את מנהל המשימות
תפעיל את הגדרות התוכנה כמנהל
ובלשונית כלים תבטל את כל ההגבלות ותפעיל מחדש את המחשב
ואז יהיה לך מנהל המשימות ותוכללמחוק את התוכנה