Navigation

    • Register
    • Login
    • Search
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    1. Home
    2. Recent
    Log in to post
    • All categories
    • All Topics
    • New Topics
    • Watched Topics
    • Unreplied Topics
    • R

      ניסיון לכתוב תוכנה לחיוב עצמי על הדפסות
      תמיכה ושאלות • • random

      1
      1
      Votes
      1
      Posts
      76
      Views

      No one has replied

    • ח

      קובץ הורדת התוכנה לא מעודכן הגירסה
      תמיכה ושאלות • • חיים

      1
      0
      Votes
      1
      Posts
      82
      Views

      No one has replied

    • ג.שאול

      שגיאה ביצירת פרופילים ומשתמשים
      תמיכה ושאלות • • ג.שאול

      2
      0
      Votes
      2
      Posts
      86
      Views

      ג.שאול

      וכן כשאני מנסה להפעיל את השרת דרך הקובץ בתמונה עושה שגיאה כזאת
      a2dd5a6a-53d8-4d9f-8ecf-70f1f246bf1e-image.png

    • א

      לא רואים סמל עכבר כאשר סייפר פעיל
      תמיכה ושאלות • • אבי4651

      6
      1
      Votes
      6
      Posts
      391
      Views

      ח

      הבעיה שהעכבר נעלם, נגרמת כשיוצאים מהמשתמש על ידי לחצן התנתק בשולחן עבודה (או החלף משתמש ב Ctrl + Alt + Delete).
      ארחיב-אם הסייפר נפתח, ויצאתם ממנו עם הF8, אז כנראה שהוא עדיין לא סגור לגמרי,
      ולכן אם יוצאים מהמשתמש על ידי התנתק או החלף משתמש, זה משום מה גורם לבעיה הנ"ל שאי אפשר להשתמש בעכבר.
      לכן הפיתרון כשרוצים לצאת מהמשתמש, להשתמש על ידי "צא" של וינדוס.
      ואז זה כנראה סוגר את הסייפר לגמרי ואין בעיה עם העכבר כשחוזרים למשתמש.
      מי שמעונין אני מצרף קיצור דרך שיצרתי אצלי בשולחן עבודה ליציאה מהמשתמש (ולא התנתקות).
      ניתן להדביק אותו בשולחן עבודה (אפשר לשנות לו את השם של הקובץ)
      logoff.exe

    • ש

      לא גובה בהדפסה
      תמיכה ושאלות • • שערי תפילה

      3
      0
      Votes
      3
      Posts
      197
      Views

      ח

      @שערי-תפילה תתבקש מ @random או @אביי בתשלום יבנה לך סקריפט יבדוק לך שזה יעבוד

    • ס

      בעיה בתוכנת אקרובט
      תמיכה ושאלות • • סייפר

      1
      1
      Votes
      1
      Posts
      74
      Views

      No one has replied

    • י

      האם כל אחד ב"חויישב" מחובר לסייפר אישי?
      תמיכה ושאלות • • יש. ש.

      1
      0
      Votes
      1
      Posts
      84
      Views

      No one has replied

    • 0

      המחשב בחדר מחשבים נכבה בזמן, והקבצים ששמרתי לא נמצאים
      תמיכה ושאלות • • 0548471175

      1
      0
      Votes
      1
      Posts
      62
      Views

      No one has replied

    • ח

      בעיה בפתיחת תוכנה כשהשם של התיקיה בעברית
      תמיכה ושאלות • • חיים

      1
      0
      Votes
      1
      Posts
      59
      Views

      No one has replied

    • ח

      סיסמה לכניסה לניהול מערכת
      תמיכה ושאלות • • חיים

      1
      0
      Votes
      1
      Posts
      87
      Views

      No one has replied

    • ח

      שינוי מיקום תיקיית ההתקנה
      תמיכה ושאלות • • חיים

      1
      0
      Votes
      1
      Posts
      173
      Views

      No one has replied

    • צ

      בעיות הדספה באוצה"ח
      תמיכה ושאלות • • צפוני

      44
      1
      Votes
      44
      Posts
      3067
      Views

      י

      לידיעת חבירי בחו"ל, לא הצלחתי לפתוח את התוכנה של חיפה בסייפר עד שלא החלפתי שם התיקייה והתוכנה (EXE) לאנגלית, ואז נפתח בהצלחה ועובד מצויין

    • מ

      העכבר לא מופיע
      תמיכה ושאלות • • משתמש צעיר

      2
      0
      Votes
      2
      Posts
      122
      Views

      י

      תלחץ על המקשים CTRLּ+ALT+DELETE
      ואז תעשה ביטול

    • D

      סיסמה להגדרת עמדה
      תמיכה ושאלות • • derechhachayim

      2
      0
      Votes
      2
      Posts
      285
      Views

      I

      @derechhachayim נכנסת להגדרות ע"י הפעל כמנהל?

    • ע

      אפשרות לפי די אף
      תמיכה ושאלות • • ע. י.

      2
      0
      Votes
      2
      Posts
      99
      Views

      ח

      @ע-י זה קשור להגדרות באוצר החכמה.
      תראה כאן הסבר שעשיתי:
      https://forum.safera.co.il/post/2752

    • 1

      הגדרת שבתות וחגים
      תמיכה ושאלות • • 12345678

      4
      0
      Votes
      4
      Posts
      246
      Views

      C

      @12345678 אמר בהגדרת שבתות וחגים:

      @12345678 מישהו אמר לי שאם בהגדרות במחשב לא מוגדר אפשרות להיכנס למצב שינה
      זה עושה בעיות למצב שבת , האם זה נכון?
      וגם אם אני מפעיל כיבוי מסך בהגדרות במחשב לאחר 5 שעות, האם כאשר מישהו רוצה להשתמש במחשב מיד המסך ידלק לו?
      תודה רבה

      אצלינו יש גם את הבעיה עם ההדלקה של מוצא"ש - שצריך להדליק ידנית.
      מה שאני עושה - אני מנתק פיזית את השקע חשמל של המחשב בער"ש (כי הוא נמצא מחוץ לארון הנעול) ומחבר במוצא"ש, ואוטומטית המחשב נדלק (הגדרה בביוס)

    • D

      קבלת קוד לקוח
      תמיכה ושאלות • • DA1

      2
      0
      Votes
      2
      Posts
      92
      Views

      C

      @da1 אמר בקבלת קוד לקוח:

      שלום!
      איך אני מקבל קוד לקוח להקשה בטופס הרישום?
      תודה מראש

      הסתדרת?

    • ד

      התחברות ראשונית
      תמיכה ושאלות • • דרכי נועם

      2
      0
      Votes
      2
      Posts
      108
      Views

      B

      @דרכי-נועם 2c981114-233d-4bb5-8301-8ae87601dc5a-image.png

    • ע

      ספר זה לא מורשה לצפייה
      תמיכה ושאלות • • ע. י.

      1
      0
      Votes
      1
      Posts
      69
      Views

      No one has replied

    • מ

      המערכת תקועה!
      תמיכה ושאלות • • משתמש צעיר

      1
      0
      Votes
      1
      Posts
      78
      Views

      No one has replied