Navigation

    • Register
    • Login
    • Search
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

    אין רשת

    תמיכה ושאלות
    7
    20
    1260
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bbn @שערי תפילה last edited by

      @שערי-תפילה איזה סינון אתה?
      תנסה לבצע הקלטה של תעבורה אולי יש לך איזה חסימה אישית..
      תנסה גם אולי להפעיל את המחשב מחדש או להתקין את התוכנה מחדש

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ד
        דוד last edited by דוד

        גם אצלי היום- יש רשת וכתוב אין חיבור לשרת

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bbn last edited by

          אז יש מצב שיש איזה תקלה כללית
          צריך לפנות לנדרים אולי ..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ד
            דודי last edited by

            מה יהיה אין פיתרון כרגע??.
            מי שיכול לעזור שיתקשר אלי

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ד
              דודי last edited by

              0548416861 אין חיבור לשרת גם אצי כבר יומיים

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bbn last edited by

                שלחתי מייל לנדרים פלוס

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ד
                  דודי last edited by

                  הם לא יודעים דיברתי איתם

                  B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bbn @דודי last edited by

                    This post is deleted!
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bbn @שערי תפילה last edited by bbn

                      @שערי-תפילה @דוד
                      כרגע זה מה שאמרו לי מנדרים

                      זה בטיפול סייפר
                      יחזור לעבוד בשעות הקרובות אי"ה

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ה
                        התאחדות last edited by התאחדות

                        עכשיו קבלתי הודעה מנדרים פלוס עקב עדכון התוכנה וכו' יש להפעיל מחדש את המחשב והתוכנה תחזור לעבוד

                        B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • B
                          bbn @התאחדות last edited by

                          @התאחדות רק למי שחסום לו העדכון של התוכנה
                          (בנטפרי אני יודע שכן פתוח)
                          אז יהיה צריך להוריד שוב ולהתקין על מה שיש

                          כמובן שזה לא מוחק כלום והכל נשאר כמו שהיה..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ד
                            דודי last edited by

                            עשיתי כיבוי ולא עזר
                            איך עושים עדכון תוכנה?
                            תודה

                            B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bbn @דודי last edited by

                              @דודי
                              תוריד את התוכנה מפה
                              https://kiosk.safera.co.il/KioskToraniInstaller.exe
                              ופשוט תתקין על מה שיש

                              ד 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ד
                                דודי last edited by

                                תודה רבה
                                הסתדר

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ת
                                  תהלות דוד last edited by

                                  אצלי עדיין הוא כותב אין רשת, למרות שהפעלתי מחדש
                                  משהו יכול לעזור לי מה עוד ניתן לעשות???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ד
                                    דודי last edited by

                                    תוריד את הקובץ הנל אני עשיתי והצלחתי

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ד
                                      דני @bbn last edited by

                                      @bbn כל הכבוד.
                                      יישר כח, בזכותך הסתדר לי גם.

                                      B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bbn @דני last edited by

                                        @דני אין על מה
                                        צריך להגיד תודה לadmin שישב על התקלה ותיקן אותה

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ת
                                          תהלות דוד last edited by

                                          @bbn אמר באין רשת:

                                          https://kiosk.safera.co.il/KioskToraniInstaller.exe

                                          תודה רבה!
                                          אני גם הורדתי הקובץ הנ"ל:
                                          https://kiosk.safera.co.il/KioskToraniInstaller.exe

                                          הפעלתי כמנהל וזה פתר הבעיה!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          סייפר | © כל הזכויות שמורות