Navigation

    • Register
    • Login
    • Search
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

    אין רשת

    תמיכה ושאלות
    7
    20
    1268
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bbn last edited by

      שלחתי מייל לנדרים פלוס

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ד
        דודי last edited by

        הם לא יודעים דיברתי איתם

        B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bbn @דודי last edited by

          This post is deleted!
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bbn @שערי תפילה last edited by bbn

            @שערי-תפילה @דוד
            כרגע זה מה שאמרו לי מנדרים

            זה בטיפול סייפר
            יחזור לעבוד בשעות הקרובות אי"ה

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ה
              התאחדות last edited by התאחדות

              עכשיו קבלתי הודעה מנדרים פלוס עקב עדכון התוכנה וכו' יש להפעיל מחדש את המחשב והתוכנה תחזור לעבוד

              B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bbn @התאחדות last edited by

                @התאחדות רק למי שחסום לו העדכון של התוכנה
                (בנטפרי אני יודע שכן פתוח)
                אז יהיה צריך להוריד שוב ולהתקין על מה שיש

                כמובן שזה לא מוחק כלום והכל נשאר כמו שהיה..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ד
                  דודי last edited by

                  עשיתי כיבוי ולא עזר
                  איך עושים עדכון תוכנה?
                  תודה

                  B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bbn @דודי last edited by

                    @דודי
                    תוריד את התוכנה מפה
                    https://kiosk.safera.co.il/KioskToraniInstaller.exe
                    ופשוט תתקין על מה שיש

                    ד 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ד
                      דודי last edited by

                      תודה רבה
                      הסתדר

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ת
                        תהלות דוד last edited by

                        אצלי עדיין הוא כותב אין רשת, למרות שהפעלתי מחדש
                        משהו יכול לעזור לי מה עוד ניתן לעשות???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ד
                          דודי last edited by

                          תוריד את הקובץ הנל אני עשיתי והצלחתי

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ד
                            דני @bbn last edited by

                            @bbn כל הכבוד.
                            יישר כח, בזכותך הסתדר לי גם.

                            B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bbn @דני last edited by

                              @דני אין על מה
                              צריך להגיד תודה לadmin שישב על התקלה ותיקן אותה

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ת
                                תהלות דוד last edited by

                                @bbn אמר באין רשת:

                                https://kiosk.safera.co.il/KioskToraniInstaller.exe

                                תודה רבה!
                                אני גם הורדתי הקובץ הנ"ל:
                                https://kiosk.safera.co.il/KioskToraniInstaller.exe

                                הפעלתי כמנהל וזה פתר הבעיה!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                סייפר | © כל הזכויות שמורות