Navigation

    • Register
    • Login
    • Search
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

    אוצריא מאגר תורני

    רעיונות והצעות
    9
    15
    18800
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ג.שאול
      ג.שאול @חיפה last edited by

      @חיפה התקנתי את האפלקציה והאפשרות היחידה לפתוח אותה זה ע"י שורת המשימות כך שאין לי מושג מה הנתיב להגדרה בסייפר

      א 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • א
        אבי האחיעזרי @ג.שאול last edited by

        @ג-שאול אמר באוצריא מאגר תורני:

        @חיפה התקנתי את האפלקציה והאפשרות היחידה לפתוח אותה זה ע"י שורת המשימות כך שאין לי מושג מה הנתיב להגדרה בסייפר

        גם אני לא מצליח להוסיף לסייפר

        א ח 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • א
          אבי האחיעזרי @אבי האחיעזרי last edited by

          @אבי-האחיעזרי אמר באוצריא מאגר תורני:

          @ג-שאול אמר באוצריא מאגר תורני:

          @חיפה התקנתי את האפלקציה והאפשרות היחידה לפתוח אותה זה ע"י שורת המשימות כך שאין לי מושג מה הנתיב להגדרה בסייפר

          גם אני לא מצליח להוסיף לסייפר

          הורדתי מפה והצלחתי
          https://github.com/Sivan22/otzaria/releases/download/0.1.8/otzaria-0.1.8-windows-no-library.zip

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • צ
            צפוני last edited by

            @חיפה

            האם הלכה למעשה ניתן להתקין אוצריא ללא חשש פירצות למחשב כלל ?

            ח 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ח
              חיפה @צפוני last edited by

              @צפוני לא גם בשמירה קבצים (גרסה חדשה ) נפתח

              ח 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ח
                חיפה @חיפה last edited by

                @חיפה זה הרשימה שצריך לתאם לבית הכנסת

                • שמירת קובץ PDF חסימה או העתק כנתיב קבעו

                • Print setup לחסום PROPERTIES ו NETWORK

                • דווח על טעות בספר

                • שיתוף (בPDF)

                • שולחנת עבודה חסום בעיון וחיפוש

                • כניסה להגדרות חסום

                • הצג ספרים חסום


                זה באוצר
                config_editor.exe זה התוכנה שמפעל עם BAT
                מצב מוגן
                kiosk

                enablePrint

                showTitlebar

                pdfAutoDirPath

                E:
                disableFileBrowsers

                showPrinters

                disablePrintToPdf

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ח
                  חיים @אבי האחיעזרי last edited by

                  @אבי-האחיעזרי לסייפר יש בעיה בפתיחת תוכנה כשהשם של התיקיה בעברית.
                  לכן כשמתקינים צריך לשנות את התיקיה שבה יותקן האוצריא לשם באנגלית,
                  הברירת מחדל הוא כותב תיקית C:\אוצריא,
                  צריך לשנות את התיקיה לשם באנגלית, ואחר כך בסוף ההתקנה, כשהתוכנה נפתחת בפעם הראשונה כשהוא כותב שהוא לא מוצא את התיקיה, שם צריך לבחור את התיקיה הנ"ל באנגלית. (או להיכנס להגדרות של אוצריא ולשנות את מיקום הספריה לתיקיה הנ"ל).
                  בהתקנות החדשות של אוצריא הוא נותן במהלך ההתקנה לסמן צור קיצור דרך על שולחן העבודה, ומשם ניתן לדעת את מיקום הקובץ. אצלי הקיצור דרך לפתיחת התוכנה הוא שולח לקובץ otzaria.exe שנמצא בתוך תיקיית ההתקנה. (מעודכן לגירסה הנוכחית).
                  לי היה גירסה ישנה, ובעידכונים הוא לא שידרג לי לגירסה החדשה, התקנתי גירסה חדשה נקיה והמימשק השתנה והשתפר מאד!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ח
                    חיים last edited by

                    אוצריא הוסיפו בהגדרות אופציה שתוכנת אוצריא תעבוד במצב סייפר! בהגדרות/מערכת/מתקדם.
                    כמו כן הם שינו את מיקום התיקיה לשם באנגלית, כך שאין בעיה בקיצור דרך לעבוד תקין בסייפר.
                    יש לי גירסה חדשה של אוצריא 0.9.86.
                    לשים לב, לשינוי לגירסה זו, זה דורש התקנה מחדש, ולא עידכון,
                    וכן מכיון שמתקין במקום אחר את הספרים, כדאי למחוק את התיקיה הישנה שלא תתפוס סתם מקום.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ע
                      ע. י. last edited by

                      יישר כח
                      נראה לי שצריך להוריד בשביל סייפר דווקא את הגירסא ניידת כדי שיהיה אפשר לעשות הפניה מסייפר לתוכנה של אוצריא
                      כמו כן כדאי לעשות בהגדרות סיסמא כדי שלא יוכלו להכנס להגדרות ולשנות דברים במחשב וכדו'.

                      ח 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ח
                        חיים @ע. י. last edited by

                        @ע-י אני התקנתי אוצריא גירסה רגילה, ועובד לי מצוין בסייפר

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        סייפר | © כל הזכויות שמורות